21.10.09

Mijn nieuwe liefde...

Yes! Eindelijk, eindelijk heb ik een blazer. Een blazer, ja dat is echt iets wat ik al heel lang wilde. Iedereen op straat liep ermee, met de geweldigste exemplaren, maar voor mij was er geen één weg gelegd. Heb er al zo velen gepast, maar ze waren het allemaal nét niet. Echt stom, vond ik dat. Maar goed; nu heb ik er één!

Gewoon bij toeval kwam ik hem tegen, hij hing in de Primark, Rotterdam. Op de eerste vakantiedag ging ik met mijn moeder eventjes lekker in de winkels neuzen. We stapten de Primark binnen, en opeens tussen alle troep, verdwaald, zag ik mijn schatje hangen in het zwart.
Maar helaas, hij was te groot en niet meer in mijn maat. In eerste instantie wilde ik er een in het zwart, maar zo leuk stond het mij toch niet. Verdrietig ging ik verder kijken, en toen zag ik hem: een grijze, in de goede maat!
En hij stond geweldig, veel leuker dan die zwarte. Ik hoefde er niet meer lang over na te denken, ik nam hem!
Wat later kwam ik ook nog een super leuke tas tegen, die moest ik ook hebben.
Bewonder hier de foto's!


Kijk nou hoe prachtig!


Detail van de tas.
Aan-foto.
Blazer: Primark, €21,-
Tas: Primark, €9,-
Blouse: Takko (plaatselijke winkel)
Short: H&M Divided.
Maillot: HEMA
Normaal vind ik de Primark niet zo leuk, veel goedkope stoffen en het is altijd een rommeltje. De kleding is niet zo geweldig (teminste, wat in Rotterdam hangt. In Londen is het 10x zo geweldig) maar de sieraden zijn wel heel leuk en lekker goedkoop.
Maar deze winkel gaf mij wel mijn nieuwe liefde!

xoxo.
J.
ps. lang stukje he? Was echt in een creative bui, haha.

1 opmerking:

  1. Leukleukleukleuk!
    Ik heb er btw ook al héél lang geleden een besteld bij H&M maar het duurt echt onwijs lang voordat hij er is.
    xoxoxo'

    BeantwoordenVerwijderen