12.12.09

Sleek palette.

Op het internet wordt er veel op geschreven, het is een regelrechte hit: de Sleek oogschaduw palettes. Er scheen veel pigment in te zitten, niet te brokkelen en een echt aanrader voor bugdet-shoppers te zijn met de prijs van € 7,-. Nou, dit alles wilde ik wel eens mee maken; is het zo goed als men beweerde?

Na het lezen van de review op de site van beautyblogger Mascha (http://www.beautygloss.nl/) , was ik om; ik zou en moest dit mooie palette hebben.
Toen op de site http://www.alicejohavesentials.nl/ nog verschillende kleuren en soorten zag wist ik het niet meer, ik wilde graag mooie bruin tinten die erg draagbaar zijn. Uiteindelijk ben ik voor het Sunset palette gegaan.
Zie hier een paar foto's:
Mooi!
Nou, ik kan jullie melden dat ik geen enkele seconde spijt heb gehad. Wat is dit een fijn palette zeg! Heel leuk om er bij te hebben en van erg goede kwaliteit: veel pigment en de oogschaduws brokkelen niet. Voor de prijs hoef je hem ook niet te laten staan: voor slechts € 6,99 (excl. verzendkosten) heb je zo'n leuk palette in je bezit.
Om je nog meer te overtuigen, hier nog een paar swachtes:
Bovenste rij: zeer veel pigment. Vooral de oranje knalt eruit! (nee, ik heb van me zelf niet van die zwarte haren, kwam door de flitser).
Onderste rij. Deze swatches zijn niet zo goed gelukt, vooral de laatste drie zijn even snel gemaakt. Er zit veel meer pigment in dan op de foto.

De Sleek palettes kan je kopen op http://www.alicejohavesential.nl/ voor € 6,99. Je kan daar oa. met iDeal betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten