11.9.10

homework makes me crazy.



Hallo lieve lezers!

Even een snelle update waarin ik vertel hoe het gaat met mijn blog.
Van af volgende week begint de drukke tijd op school met toetsen er weer aan te komen, dus ik zal minder tijd hebben voor mijn blog. Ik zal zorgen dat er ongeveer om de 3 dagen een nieuwe post op Fashion or Somehing verschijnt. Zo hebben jullie toch wat te lezen. Als ik tijd heb, post ik er wat bij, bijvoorbeeld in het weekend of als ik een vrije middag heb. Er zullen nu wat minder posts verschijnen op mijn blog dan eerst, maar ik ga het volhouden en ik blijf schrijven. En ik hoop dat jullie blijven lezen. ;)
Ik houd van jullie!

This is a quick update about my blog.
This week the busy time with test and stuff is coming, so I don't have that much time for my blog. 
But I care about Fashion or Something, and because of that you will get every 3 days a new post. So you can keep reading. If I've got the time for it, I will post another update, probably in the weekend.  But I keep writing and I hope you guys keep reading. ;)
I love you!


xoxo.

4 opmerkingen:

  1. Succes op school en met je toetsen. I love you too. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cute post :)

    Sending some beauty blogging love ♥
    http://thepowerandbeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat plaatje is echt goed!

    Ik leef mee (heb het zelfde probleem)
    xoxo love you to schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oja en over dat feestje
    daar hoor je geloof ik binnen kort meer over van mn moeder ze gaat geloof ik iets organiseren :)

    BeantwoordenVerwijderen