31.12.10

au revoir 2010.

In 2010:

- ben ik opnieuw begonnen met bloggen.
- heeft Fashion or Something meer volgers gekregen (dank jullie wel!).
- heb ik veel lol gehad met mijn vrienden.
- heb ik gedag moeten zeggen tegen mijn lieve kat.
- heb ik veel oliebollen gegeten. xD
- heb ik het 1e jaar op de middelbare school overleefd.
- heb ik heel veel geshopt.
- ben ik naar Rome geweest en een geweldige vakantie in Italië beleefd.
- ben ik heel erg Primark-verslaafd geworden.
- en nog veel meer leuke dingen.

Bye bye 2010, helloooo 2011!




Happy New Year!

7 opmerkingen:

  1. dankje voor je reactie :'D
    *op hallucis-brevis maar die blog gebruik ik eigenlijk nooit haha*
    jij ook een flitsend 2011 :3
    *flitsend klinkt zo achterlijk dat het gewoon cool wordt(:*
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy new year, girl!
    leuke blog + stijl! ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne jaarswisseling.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeee,
    happy new year! ♥
    jaa, dit is me nieuwe blog
    ik vond die ander niet meer leuk
    dus ik dacht 2011 nieuw jaar; nieuw blog :)
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen