28.12.10

presents from dear Sinterklaas.


Het is kerst geweest, en ik show jullie mijn Sinterklaas cadeautjes, haha. Dit is alles bij elkaar wat ik gekregen heb. Ik heb ook nog een mok en schoenen gekregen, alleen die staan niet op deze foto (de schoenen staan beneden aan de post).
Ik zal nog even opnoemen wat ik gekregen heb (mochten de foto's niet duidelijk zijn):
  • een knalroze circel sjaal van mijn tante (ze heeft hem zelf gebreid!)
  • Body Gel Polisher 'Delicate Jasmin' van Sabon (een soort srub, maar dan iets zachter. Hij ruikt trouwens heerlijk!)
  • een leren portemonnee met inhoud (50 euro!) van mijn oma
  • de DVD van Twilight
  • Gossip Girl seizoen 3
  • geurtje Lolita Femnicka 30 mL
  • de 'Style' editie van de People (was eigenlijk voor mijn moeder bedoeld, maar zij wilde een ander soort People, dus kreeg ik hem)
  • Teen Vogue
  • zwarte brogues van de Primark
Je kan dus wel zeggen dat ik heel erg verwend ben! Hihi.
Hebben jullie nog leuke cadeautjes voor Sinterklaas gekregen?

This are the things I got with Sinterklaas (he is like Santa Claus, but a bit different. Only in Holland and Belgium we celebrate Sinterklaas). I'm spoiled!





Dit zijn dus die zwarte brogues. Ik ben er echt super blij mee! Ik had ze al in de Primark gezien, maar ik had toen geen geld, dus heb ik ze niet gekocht. Bleek het dus dat mijn moeder ze had gekocht en voor Sinterklaas heeft gegeven. Echt super leuk. (:



xoxo.

9 opmerkingen:

  1. OMG! Jij hebt gewoon GG seizoen 3! :D
    Kun je die ook in de winkel kopen? Beetje rare vraag aangezien het een cadeau was, maar misschien weet jij het?

    Verder leuke dingen, schattige schoentjes!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooeh, die schoentjes zijn cute <3
    maar dankje voor je reactie, en ik volg jou nu ook. ik ga meteen polyvore aanmaken (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh, die schoentjes zijn echt om op te eten! vet leukk! en voorderest ook allemaal leuke cadeautjes trouwens :D

    X, afterFANTASIES.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je antwoord!
    Ik heb geen creditcard dus dan zou het via bol.com moeten. Maar die is inderdaad te duur. Nou ik hou het voorlopig maar even bij downloaden dan maar!:P Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die schoentjes zijn GE-WEL-DIG! en die parfum is heerlijk:) mijn beste vriendin draagt het ook en het is zooo lekker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die schoenen zijn inderdaad erg leuk! En de rest is ook erg leuk! Ik vind Twilight ook leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die schoenen zijn zo leuk. Ik wil ook zo'n paar. Wat een leuke sjaal. En zelf gemaakt ook nog.
    Leuk hoor.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke cadeautjes zeg!
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen