24.12.10

red, yellow and a horse.



Dit zijn een paar dingetjes die ik laatst bij de Primark heb gekocht. Ik ben samen met mijn moeder, tante en nicht geweest. Mijn tante en nicht waren nog nooit bij de Primark geweest, waar wat aan gedaan moest worden, aangezien het meeste uit mijn kledingkast van de Primark afkomstig is. ;)
Ik vond het gele horloge wel grappig, en hij was toch maar 5 euro, dus ik nam hem mee. De rode panty had ik al op mijn verlanglijstje staan, die was 2 euro. En de ketting met het hobbelpaard, tja. Ik ben nou eenmaal dol op paarden. Die was 3 euro dacht ik.
This are some things I bought at Primark. I went with my Mum, aunt and cousin.
Tights were 2 euro, watch 5 euro, neckless 3 euro.

4 opmerkingen:

  1. superleuke dingen heb je gekocht. dat paardenkettinkje is wel schattig, alleen heb ik het niet zo op paarden haha
    kuss.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige ketting! en lekker goedkoop natuurlijk :D heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prettige feestdagen, meid!

    Leuke blog!
    &. Misschien kunnen we elkaar volgen?

    + Join my GIVEAWAY (laatste dagen)

    Liefs, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat horloge is zo leuk. Lekker apart. Leuke dingen meis.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen