21.3.11

project runway.





Ik was zo blij toen ik dit las, dat ik het even met jullie moest delen!


Project Runway gaat verder met een nieuw seizoen. In deze Amerikaanse reality-serie krijgen 17 designers de kans om hun designs te showen aan de wereld, en niet te vergeten: om te winnen. De designers naaien zelf hun ontwerpen en showen ze op de 'runway'. Project Runway is een design afvalrace vol met mode en geweldige designs. 
Ook dit seizoen zal weer gepresenteerd worden door Heidi Klum, en de designers worden begeleid door Tim Gunn.
Ik zit al voor de buis.


Kijken dus. Vanavond, maandag 21 maart op RTL 5 om 21.25 uur.

5 opmerkingen:

  1. Ik zal zeker kijken! Vind dat soort programma's zo leuk!
    Ik wist niet eens dat er een nieuw seizoen zou beginnen dus erg handig dat je het post haha!

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes dat ik ga ik missen want rond die tijd sta ik onder de douche en alles en ik moet nog een voetbalwedstrijd spelen..
    Maar wel jammer want ik vind dat programma heel erg leuk! :) Vertel me hoe 't was haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Ik wist niet dat het weer begon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zo leuk progamma.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik volg het nu;d superleuk programmaaa
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen