3.5.11

no excuses anymore.



Het is vandaag 3 mei 2011. Mijn laatste post was op 15 april 2011. Dat zijn dus een heleboel dagen tussen mijn laatste post en vandaag.
Waarom ik zo lang niet gepost heb? Ja, ik weet dat er geen excuses voor zijn. Maar ik had een beetje een blogdipje. Ik had nooit zin en ik wist ook echt niet wat ik dan zou moeten posten. Geen idee. Ik had echt geen inspiratie de laatste maanden. Maar nu, zit ik weer boordevol ideeën. Dus jullie kunnen weer veel verwachten op deze blog. (:

Dit is een outfitje van een paar dagen geleden. Ik had geen zin om helemaal outfitfoto's te gaan maken, dus deed ik het maar zo. En het resultaat vind ik best leuk!


T-shirt, H&M Divided - Skirt, Monki - Shoes, Converse

Sorry for so long not updating! I had no inspiration and didn't feel like posting the last weeks. But now I've got plenty of ideas, so you can expect a lot from now on. (:

2 opmerkingen:

  1. ik had precies hetzelfde, te lang niet op m'n blog geweest. gene inspiratie ofzo. nou succes weeer he! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meid, Ik heb zojuist een eigen domein gekocht. Kalypso bestaat niet meer, ik dacht ik breng je even op de hoogte. Ik volg je gewoon verder. Alleen dan onder de nieuwe naam BeautyForGirls.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen